piątek, 23 kwietnia 2010

Piatek-23 kwiecien 2010

Dzis jest piatek,23 kwiecien 2010, pierwszy dzien mojego bloga.
Nosilam sie z zamiarem zalozenia bloga juz bardzo dawno, ale nie mialam odwagi, bo nie wiedzialam i dalej nie wiem , jak sie za to wszystko zabrac.No, ale do odwaznych swiat nalezy, wiec dzis zalozylam bloga.Postaram sie zeby byl ciekawy i na biezaco, chociaz to troszke potrwa, bo jak mowie, dzis zaczynam od zera.
Chociaz traktuje to wszystko jako moj pamietnik, wylacznie dla mnie i o mnie.Jezeli kogos zainteresuje, to milo mi i podziele sie moimi spostrzezeniami, moimi radami, moim doswiadczeniem i moimi upadkami... no tak, przeciez kazdy z nas ma czasami "pod gorke".

Bylam dzis u lekarza, poniewaz walcze z anemia.Porobili mi rozne badania, mniej lub wiecej przyjemne, no i dzis mialam wizyte na ktorej dowiedzialam sie, ze wyniki polepszyly sie.A to mi dodalo radosci ducha.
Po drodze do lekarza, przechodze kolo miejsca gdzie mieszkaja kotki bezdomne , ktorym podrzucam jedzenie i picie.Biedactwo jakos sobie radzi.A to myszke jakas zlapia, a to dobrzy ludzie podejda z jedzonkiem, tak ze kotki rosna na silne i piekne kotki.
Niektore z nich widac ze stoczyly walki z innymi kotami.Dwa z nich maja oczko prawie ze na wierzchu... o Boze, okropnie to wyglada, ale no coz moge na to poradzic? zlapac kotka zeby go zabrac do weterynarza sie nie da, bo to dzikie kotki i boja sie zblizyc.Niektore z nich, te mlodsze, ostroznie sie zblizaja i bawia sie ze mna , maja wiecej odwagi zblizyc sie do mnie.
No tak.To tyle o kotkach.
Juz jest wieczor, wiec zakoncze na dzisiaj moje pisanie i poslucham wiadomosci w telewizji.

2 komentarze:

  1. a-nitko,Magdusiu,życzę zdrowia i zdrowia.Będę zaglądać do Ciebie jeśli pozwolisz.A tło Twoje na moim blogu wypróbowałam w rozmiarze 960x660 i nawet nieźle wyglądało

    OdpowiedzUsuń
  2. Basienko, slicznie dziekuje, zagladaj ,prosze, juz sie uporalam z tlem dzieki pomocy ludkow na forum.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń